2012-09-13

CEYLAN - [1967.07.25] - NO.79


79. Sayı, 9. Ciltte karşımıza çıkan defolu baskı örneklerinin sonuncusu. İyi ki öyle. Zira okunur hale getirmek için akla karayı seçtirdi bize bu defolu sayılar. CBR dosyası yine okuma kolaylığını sağlamak için gri tonlamalı hale getirilmiştir. Daha önce taranarak internette paylaşılmış olan nüshanın son iki sayfasında yırtık vardı. O nüshayı indirmiş olanlar bu sayıdan alınacak sayfalarla yırtığı yamayabilirler sanırım. 
İndirme linki kapak resminin altında... :)

2 yorum:

  1. Günün tüm stresleri üstümde iken bir teskin olayım diye bakmak için girdim ki ceylan sekiyor burda hani şarkıda ki gibi bende içimden ''gezme ceylan buralarda sonra avlarlar'' diye içimden geçirmedim dersem yalan olur.Bu seferde yine yamalama tonlama bilumum cilalama işlemlerinden geçmiş bir sayı daha çok sağol sevgili yer6 dostum.
    serdary67

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostum orijinal halleriyle versem baskının perişan hali çok daha net belli olurdu. düşün ki siyah basılması gereken yerler turuncu renkle basılmış. birde üstüne üstlük kağıt sararmış, iyice okunmaz hale getirmiş sayfaları. şu yukarıda kapak resmi diye koyduğum sayfa bile belki on basamaklı bir düzelteme işleminden geçerek bu hali aldı. yani, yanisi; cilalamadan sunmak bir tür çamur servisi anlamına gelecekti.. neyse, bu sayı ile bitti defoular da ben de düze çıktım.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...