2017-01-17

Dr. Skull ile Dındırıdın aynı köprüden geçmişler...



Önce şunu bir dinleyelim...
Aşağıda sözleri de var: 


SEN

Ayrılmadan son defa baktım sana
Hala gururlu ve hala sıcaktın

Nereye gitsem hep senin kokun
Her taşın altında sen vardın
Herkesin içinde bir parça sen
İpin ucu kaçınca sen çıkardın

Kimi yedi seni, kimi sakladı
Kimi beyaza boyayıp akladı
Kimi yoluna yok oldu gitti
Kimi kaçırdı seni, ağladı

Aniden geldin içime, bir sancı gibi
Bir gün akan sularla kaybolup gittin
Kıvrandım durdum günlerce yoksun diye
Ve aniden yolumun üstünde bittin

Biliyorum yine geleceksin
Ve ben aynı şeyleri yapacağım
Pişman değilim bu anlar için
Her gün seni anacağım

Ayrılmadan son defa baktım sana
Hala gururlu ve hala sıcaktın
Daha söylesem bilirim, dinleyeceksin
Ama ben yine de, sifonu çektim

'Sen' 80'lerin 3 'kaset' ömürlü Ankaralı rock grubu Dr. Skull'ın Wory Zover ve Rools 4 Fools isimli albümleri ardından Türkçe sözlerle çıkardıkları tek albüm 'Hershey Yolunda'nın 10 parçası olarak yayımlanmıştı. 

'Sen'e ilk kulak verişinizde, sancılı bir 'ilişkiyi' dile getirdiği yanılgısına kapılabilirsiniz. Taa ki 'sürpriz son'a ulaştıran o son dizeye kadar.

İçinde espri barındıran müzik eserleri şimdilerde vaka-i adiyeden, ama 80'lerde sık rastlanılan bir şey değildi. Bu özelliği nedeniyle de 'sen' zihinlere kazınmış anlaşılan, en azından Dr.Skull ile temas etmiş olanların...

Espri demişken, şimdi şu karikatüre bakalım bi'...


Sen'in 'tema'sını içeren bu karikatüre Hakan Karadeniz'in esprileri bulup Memo Tembelçizer'in çizgileriyle Uykusuz dergisinde yayımlanan 'Dındırıdın' köşesinin 7 Nisan 2016 tarihli sayısında denk gelince, 'aynı köprüden geçenler' silsilesine bir örnek daha kendiliğinden ortaya çıkmış oldu...

Okuduktan sonra sifonu çekmeyi unutmayın lütfen... :) 

Mizah dergisi okurların çoklukla bu meşgaleyi malum mekanda gerçekleştirdiğini de düşünürsek, 'Yalnızca okuduktan sonra değil!' diye ekleyelim...:)

4 yorum:

  1. azizim yeniden sahalara dönmüşsün hoşgeldin.
    serdary67

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Serdar,
      kısa süreli bir boş zaman penceresi açılmıştı, onu değerlendiriyorum. Hafta sonu kapanıyor o pencere, Müsekkin işleri yine seyrelecek mecburen...

      Sil
  2. İkisi de çok sağlam ifade etmiş derdini farklı malzemeyle de olsa. Bir süre ve her seferinde hep bunu hatırlayacağım sanıyorum ben de... :D

    YanıtlaSil
  3. Carlos Castaneda'nın yedek mürşidi Don Genaro'nun deyişiyle "Doğanın çağrısı", ile yaratıcılık arasında bir ilişki olduğunu iddia eder bazı pedagoglar.. Karikatürdeki gibi sifonu çekmeden önce imalatını inceleyen çocuk görünce bi' durup düşünmek lazım..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...